Kamrat, Lunarstorm, BDB, Hamsterpaj, Snyggast.se

"Haru lunarstorm elleh?"

Va de bara jag som hade dom där sidorna? Och va vän med typ pedofiler som halla sig typ "Wilma, Emma, Sofie" Haha, jag hade iallafall Lunarstorm och Kamrat konto om jag inte minns fel. 
Jag va helt beroende av Kamrat. Jag la aldrig ut bilder på mig utan typ bilder på de där emo spöket som "önskar" han hade en näsa.. 


ja.. här är de där negativa figuren.. 
Han är inte ens söt? 

Jag tyckte de då, och hade han som profil på alla konton jag hade.Haha skrattretande jag veeeeeet. Jaja, de va ju kul att veta lite om de! Tycker jag.


Om ni ser nästan längstner på bilden vid "undersökning" står de "Do you like my rutmage? =)" hahaha Åh kamrat FTW! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahahaha, damn true!

2012-08-16 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0