En gilla sak på Facebook!

Emelie Elsa Johansson - Du är en tjej som är helt underbar! Jag saknar dig så mycket vännen!

Sanna Sköld - du är en super söt och rolig tjej.. Känner inte så bra men vill!

Emelie Boberg - vi var släkt förr! Du är jätte snäll och fin men nu känner vi inte varandra lika bra...

Emma Matsuhashi - du är en av mina bästa vänner! Jag har verkligen sjukt kul med dig jämt och jag älskar dig så mycker :*

Simone Andersson - du är jätte fin , men jag känner inte dig så bra. Men de vill jag!

Andreas Damm - känner typ inte, Men du är snäll och ganska rolig :)

Hannah Jansson - du är jätte fin men jag känner inte så bra..


Kommentarer
Postat av: hannah

haha sötnos, du är jättefin :)

2012-02-08 @ 22:13:51
URL: http://nattstad.se/hanniih

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0