Felicia Skoglund! En ängel på jorden...

Detta inlägg är riktat mot min Aldra bästa vän...

Ja, vart ska man börja? 
Vi lärde känna varandra för 387 dagar sen exakt.. känns som jag har kännt dig hela mitt liv, vi har kommit varandra så nära på så kort tid.. 
De är jag verkligen glad för.. Du finns alltid för mig när jag vill prata med dig, om vad som helst, de är jag glad för. Du vet att jag alltid finns för dig!.. 
Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig, mer än du tror. 
Du är en underbar vän.. Och jag hoppas du innser detta nu. Finaste tjejen. Om du en dag sluta tycka om mig, om vi en dag kanske inte är vänner... Så kan jag LOVA dig att jag aldrig kommer sopa bort din plats ur mitt hjärta. Jag kommer minnas alla våra dagar,  som de var som i går "jag gjorde sit-up i ditt rum... och ja du vet kanske vad som hände" DE VAR I GÅR... hehe.
Jag kommer komma ihåg att jag är glömsk.. haha, lycka till att komma ihåg de när man är glömsk.. Och nu förstörde min dåliga humor allt i detta "vacka" "brev"... 

Men systra mii.. (kom ihåg att du ska sova hos mig på torsdag) och att du är min BÄSTASTEEEVÄN! Cätwomenäh♥♥♥♥♥

ps. jag kommer aldrig putta ner lilla TINI från sängen :p hehe.. 

en sak till..
Du är den mest finaste, underbaraste personen jag mött.. Jag tror jag inte kunna vara mig själv med nån annan lika bra som jag kan vara med dig.. ( de betyder att jag är mig sjäääälv, ingen annnannn! ) 

PPUSSHEJ




haha, sööööt?! 


ojj, vad mycket man fick för FEM kronor..? ;) <3





döda mig inte, men du var liten där! OCH SÖÖÖÖÖÖÖT :*

Kommentarer
Postat av: Diiinnnn !!

Aww, lilla Buz lightyear ... Älskar dig så mycket att det inte är klokt!!!!

(Asso jag suger verkligen på att svara på sånt här :$)

Men du är verkligen världens bästa och du betyder så grymt mycket !!

Alla stunder med dig känns så jävla bra, för du lyssnar alltid när jag vill något.

Du är den bästa av dom bästaste som finns!! :*

Älskar dig verkligen finaste människan på jorden! <33333333333333

(sorry att jag inte svarar på sms men kan inte :( )

PUSSHEJ

2012-01-24 @ 21:20:57
URL: http://feliciaskoglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0