Går dagen! ♥

super härlig dag de var igår kan jag upplysa er om!

Igår så tog jag och Elin sällskap till Kajen för att träffa roligt folk och kolla på raketer vid 00.00 :-) Vi skulle träffa Jonna och Ellen, så då gick vi till dem.
Haha. Så patetiskt att en del som gick förbi var liksom cp fulla, sen andra som lådsades va fulla. Kul liv? 
Jaja, iallafall, vi gick hem typ 20 minuter i 1. Jag vet inte när jag var hemma men ja.. :p 
Sen skulle vi åt o träffa nåra, kl. halv 2, de var ju .. kul.. fast nej de var just de de inte var. Äcklande säger jag bara, vi var hemma typ 20 i tre eller nå :-) 
Sen la jag mig i sängen bara och sov!..


söto :*



ridskorna men jaja :-o

jag älskar dig Elin..



Bjuder på en bild på mig också :) 
hörs.

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar dig bästavän!<3

2012-01-01 @ 19:47:15
URL: http://nattstad.se/eelinenglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0