Facebook sak, mina f-vänner vet.

Jesper Johansson Snäll och rolig klass kompis, bra och i bland dålig humor! Men ditt humör är alltid på topp ;)

Lovisa Abrahamsson Ingen jag känner direkt. Men vekrar vara en snäll tjej, som verkligen är super söt! 

Olivia Jemth En otroligt vacker tjej som är hur jäkla snäll som hälst. Vi var bästa vänner från 4-6 och sen skilldes vi åt ganska mycket i mitten av 6an, men du står mig nära ändå! Du är verkligen under bar Olivia! älskar dig ♥

Jonna Liv En rolig tjej, som jag var ganska mycket med förr, fast när vi börja 7an tappa vi kontakten eller vi typ lärde känna varandra sommaren 2011 och sen så inpå hösten så tappa vi kontakten, saknar dig sötnos!

Simone Andersson En jätte rolig och snygg tjej, som jag verkligen vill lära känna bättre! 

Stella Ottosson-Lassis En jätte rolig och fin tjej, som jag har roligt med oftast! Vi har samma intresse ~hästar, och jag har kört en av hennes hästar Porla! :) Och stella är en fantastiskt underbar liten söt stell! ♥

Sofia Hedberg vi kännde varandra väl förr! Men typ inte nu :P Du är en jätte fin och som jag minnsde rolig tjej! Skulle verkligen vilja vara lika nära vänner som förr! ♥

( FORTSÄTTER SEN )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0