Min dag, med nära och kära!

Hejsan!
Kom precis hem efter en låång promenad med hunden! Var ute och gick i ca. 1 timma eller något likanande :) Vekligen skönt, indra sprang ner till vattnet och badade också.. hon tyckte de var jätte skönt! (tror jag?)

Idag har jag iallafall ängnat tiden åt mig och djur. I morse åkte jag mamma till rättvik.. För att se när Torlane blev körd, Idag sprang hon verkligen jätte bra och hon hade fina steg. 
Jag bara längtar att komma ut på tävlings banorna med henne! Hihi, om typ 3 år? x')
Men men, efter de så åkte jag hem, käka lite snodde med mig Geisli och red till paddocken/dressyrbana/kalla de vad du vill. Vi hoppade, ca. 80 och de gick jätte bra. Hade ett par lindor på han på fram bena och de kändes mycket bättre för mig och för han. Säkrare så att de blir mindre skada om de skulle bli någon. 

Ja, men de var kort/mellan/lågnt fattat vad jag gjort i dag! :D tjao..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0