Undervunderbar helg med Flican! ♥

Hej, hela helgen har tillbringats med felicia. Vi har haft jätte roligt som vanligt, har typ tränings verk efter att skratta.. 

Fredags; kom felicia till mig vid halv 8 typ.. Så då drog vi ner till badet och tog första doppet för i år. Fett skönt vare ibland, men också jätte kallt. Sen så var vi vakna as länge och typ ja låg  och snacka. 

Lördag; vakna vi väl typ vid 12 eller jag vakna vid 12 felicia vakna väl typ vi 9 eller nå?! hon ringde och väkte mig.. Hon lät mig inte sova ut. 
Sen åkte vi ner på stan och jag shoppa lite kläder och solbrillor sen bada vi med lillan och sen åkte vi på kvällen oh bada i gen! :) och så klart kolla vi på esc! Loreen fan va bra att hon tog hem segern! Stooolt svenk! ♥


Men nu har fellan åkt hem och ja är ensam och ska snart till mamma och jag har köpt en jätte gullig sak till henne :D 


love you snigging!


mihihihi


HAHAHAHA så fin! 


oomg.. 


tjo!


yeah men! 





love you babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0